lørdag den 19. november 2011

Magasin - Mad & Vin




Undskylder for der har været MEGET stille på bloggen på det sidste og må sige jeg har været optaget af flytning fra Næstved til Ballerup.

& grunden til alt dette flytterod er altså, at jeg har fået job i MAGASIN.. Jaaaaaaaa :D Kommer til at arbejde i Mad & Vin, nærmere betegnet i vin/øl/champagne afdelingen og jeg glæder mig som en sindssyg til jeg starter på onsdag d. 23 ;)

Selvfølgelig bliver det fedt med flere penge på kontoen, men jeg kommer ikke til at skulle gå langt for at bruge penge. Det er bare rulletrapperne op og WUPTII så står jeg lige i mode-paradis!! Desværre er det kun et juleassistance job, men at have Magasin på sit cv er overhovedet ikke dårligt må man sige.

Jeg vil sætte mig over til tv'et - der kommer jo Binko Banko og Live Fra Bremen.
God aften til alle :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar