søndag den 6. november 2011

Halifax - Namme.nam


Min lækre Liverpool burger

Min søde kæreste Johan og hans Lone Star Burger med en lækker kartoffelpúre



Som nævt tidligere var jeg en tur i København for, at spise på nok den mest lækre burgerbar i verden !! Det er selvfølgelig Halifax jeg snakker om. Og har du ikke prøvet det, synes jeg, du skulle skynde dig, at tage derhen, for du bliver blæst væk af den gode stemning, personalet og den fantastiske mad :)
Kan forsikre jer om, at i går derfra med en kæmpe mave på og en oplevelse for livet !
(Man kan godt høre jeg er en madglad pige, hahaha)

Lige nu sidder jeg hos en ven og får en god kop kaffe og ser Bingo Bango - det hygge :) Men se med i morgen, hvor jeg viser mit seneste ''smykke-køb'' !

Ses....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar