mandag den 7. november 2011

In sickness and in health...


Pyyyhadada. Har være lidt skidt-mads i dag, så har ikke rigtig lavet noget end, at ligge under dynen, drukket en masse kakao, set alle de serier jeg nu engang ejer og så spist en god bagel fra Bagels To Go.


Men en dejlig nyhed er der da sket i dag :D Min søde kæreste har afsløret, at han er på udkig efter denne lækre vinterjakke fra Zara til 1199 kr. Det eneste problem er den er udsolgt mange steder, men lad os håbe butikken får den igen torsdag (har Zara i hvertfald lovet) !!



Og så lovede jeg vidst at vise mit sidste nye smykke-indkøb og det er altså denne dejlige (BILLIGE) ring fra Ebay til kun 18 kr ikl. porto :O Ja jeg var altså solgt !
Men jeg vil gå over til min varme dyne igen og vente på manden kommer med noget varm suppe.
Ses allesammen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar