søndag den 11. december 2011

Kgs. Lyngby






Jaa, så fik jeg endelig lidt tid til igen, at skrive til jer dejlige mennesker. Som jeg har skrevet tidlgere har jeg fået nyt job i Magasin og lad mig lige sige, at det er mega hårdt. Vi snakker 50 timer om ugen!!! :O Men jeg elsker det jo alligevel, da det virkelig er et hyggeligt job med masser af muligheder. Jeg ville aldrig tro, at jeg kunne få Magasin på mit CV - så jeg er hyped :D
Nå, men har da planlagt lidt indlæg her i dag og i morgen, så der kommer til at ske lidt her på siden.

Dette indlæg har ikke rigtig noget med mode at gøre, men synes i lige skulle vide, at søde lille mig/kæresten har fået en dejlig 3 værelses i Kgs Lyngby d. 1/1-2012. Jeg er bare så spændt på det. Der følger et kæmpe loft med, hvor jeg kan have alt mit tøj og lave det til et Walk-in closet, jaaaaaah ;)
Og skulle lige nævne kæresten kan få sit eget ''gamer-room''...... (Han sidder ved siden af)

Her er lidt billeder fra annoncen og lover jeg nok skal lægge nogle flere billeder her på bloggen når vi flytter ind :) Seeee yaaaa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar