søndag den 11. december 2011

Ønskelisten er lang ....



For kit-katten jeg ønsker mig meget til jul og da min kæreste spurgte mig for en måned siden, hvad jeg ønskede mig, kunne jeg simpelthen ikke stoppe. Listen var uendelig, men cuttede den ned til omkring 14-15 stykker til ham ;) Håber jeg får det hele (ønsketænkning)!!!!!!

Anyways, det er søndag og jeg havde bare aftalt med mig selv, at jeg skulle slappe af og det gjorde jeg så med denne lille kreative ting til kæresten. Gør det samme. Det eneste du skal bruge er et nyt modeblad/billeder fra nettet, en saks, lim og karton :) Hvis bare i bruger 10 min mere på det end jeg gjorde skal det nok blive 100 gange bedre end mit.

Ps, ved godt billedet ikke er såååå godt, men håber i kan leve med det ;)
Enjoy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar