fredag den 3. februar 2012

Nordal Kiste


Jeg har længe været på udkig efter dette skønne sofabord/kiste, men var forsent ude da ingen danske hjemmesider havde den mere. Jeg fandt den dog på norske og svenskehjemmesider, men de ville sgu ikke sende til Danmark, øv øv. Jeg sad så en dag og surfede efter noget der lignede Nordal kisten hos brugthandlere og VUPTI.. Hvad dukkede der pludselig op? :D Jeg blev så glad og ringede med det samme for at få den. Nu står den hjemme ved sofaen og damn det ser godt ud!!!

Herhjemme går det også fremad med at indrette. Jeg har lige fået halvdelen af mine stole hjem og nu skal jeg så i gang med at lave spisebordet selv. Jeg har fundet inspiration fra denne hjemmeside: stylizimo.com. Glæder mig sådan til, at jeg kommer i gang med det bord og om det overhovedet bliver som jeg forventer. Nå, nok om det!

Jeg vil gå ind og putte så jeg kan komme op til i morgen. Godnat allesammen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar