lørdag den 4. februar 2012

DesignMuseet













Endelige kommet hjem efter en lang dag der startede til Fashion Flea, hvor jeg da fik et par sko med. Men må sige at det var lidt af en skuffelse for mig, da der enten ikke var noget i min størrelse eller der var ALT for dyrt end jeg havde villet give for tøjet. Tror jeg nåede at være der i 25 min og så tog jeg hjem! Kvinderne var også sindssyg grådige derinde :D Skubbede og var sure. Det gad jeg sgu ikke, så jeg tog kæresten hurtigt med til Designmuseet som også bare var super hyggeligt! Masser af billeder af smukke skandinaviske kvinder fotograferede af nogle af verdens bedste fotografer . Jeg elskede det virkelig, hvorimod kæresten bare fulgte med som en lille hund. Boys....Hmmpf, de forstår sig ikke på kunst!

Efter foto-udstilling gik vi ind til den anden udstilling og så nogle fantastike værker af fx Arne Jacobsen og Charles Eames.

Var jo også ude og shoppe lidt videre i Lyngby City, men viser jer resten senere for nu skal jeg slappe af :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar